Masha – Toyota-camper met 2 slaapplaatsen uit 2005

Bewaard in favorieten
Verwijderd uit favorieten
Categorie Avontuur
Brandstof Benzine
Aantal slaapplaatsen 2 slaapplaatsen
Aantal zitplaatsen met gordel 2 stoelen met gordels

Jo
Maak kennis met de eigenaar, Jo
Verhuurder sinds juni 2023
Stuur een bericht
4.7/5 gebaseerd op 75 ervaringen
Heeft al 373 keer verhuurd
Reageert binnen een paar uur

Omschrijving

Deze tekst is automatisch vertaald door Google Translate. Bekijk origineel

Masha is een compacte 2 persoons camper

Ze heeft een kleine maar geweldige keuken aan de achterkant met een koelbox, stromend water en een gootsteen, plus kooktoestellen en kookgerei.

De tafel kan worden uitgeklapt tot een tweepersoonsbed.

Binnenin bevindt zich een USB-oplader met accu en verlichting.

Masha is zeer gemakkelijk te besturen, een zeer betrouwbare automaat, perfect voor tochten door de hooglanden en eilanden.

Huurverzekering is inbegrepen in de prijs! Veel andere aanbiedingen op deze site zijn PLUS-verzekeringen, dus vergelijk...

De Camper

Kenteken & APK gecontroleerd
Toyota
Kampeerbus
Automaat
Rijbewijs B
Euro 4
Kenteken & APK gecontroleerd
Eerste inschrijving in 2005
Lengte en hoogte camper 4400 cm x 1850 cm

Voorzieningen

Gemak aan boord

  • Airco Woonruimte
  • Bed & Linnengoed
  • Buitendouche
  • Campingset (stoelen + tafel)
  • Diepvriezer
  • Dinette
  • Douche
  • Draaistoelen
  • Fietsendrager
  • Garage
  • Gasfles
  • Gasfornuis
  • Handdoeken inbegrepen
  • Keuken inventaris
  • Kluis
  • Koelkast
  • Luifel
  • L-zit
  • Off-grid kamperen
  • Oven
  • Toilet
  • TV
  • TV ontvanger
  • Verwarming
  • Warm water
  • Winterkamperen
  • Zonnepaneel

Tijdens het rijden

  • Achteruitrijcamera
  • Airbags
  • Airco tijdens rijden
  • Audio ingang
  • Bluetooth
  • Cruisecontrol
  • Imperiaal
  • Isofix
  • Navigatie
  • Parkeersensoren
  • Radio
  • Sneeuwkettingen
  • Stuurbekrachtiging
  • Trekhaak
  • Winterbanden


Huisregels

  • Roken toegestaan: Nee
  • Huisdieren toegestaan: Ja
  • Buitenland toegestaan: Nee
  • Wintersport toegestaan: Ja
  • Festivals toegestaan: Ja
  • Bergen toegestaan: Ja
  • Minimum leeftijd: 21 jaar

De borg (£ 1.000) wordt direct aan de adverteerder betaald (om een duidelijke en traceerbare betaling te kunnen garanderen) en niet aan Goboony. Goboony is niet aansprakelijk voor de afhandeling van de borg.

Geen off-road rijden: Rijden op onverharde wegen moet vooraf worden goedgekeurd.
Niet roken: Roken is niet toegestaan in het busje.
Huisdieren: Huisdieren zijn welkom, maar moeten wel worden aangegeven. Er mogen geen tekenen zijn dat ze aanwezig zijn, aangezien de schoonmaakkosten geen rekening houden met huisdiergerelateerde rommel. Het voertuig moet aan het einde van de huur worden geparkeerd.
Leeftijdsbeperkingen: Huurders moeten minimaal 21 jaar oud zijn. Bekijk hieronder de verzekeringscriteria.
Schoonmaakkosten: De standaard schoonmaakkosten zijn bij de huurprijs inbegrepen. Voor overmatig schoonmaken wordt echter een toeslag van maximaal £ 50 in rekening gebracht.
Alleen op afspraak: Ophaal- en afleverlocaties zijn alleen op afspraak. Gelieve ons op de hoogte te stellen van uw verwachte aankomsttijd en eventuele vertragingen of wijzigingen door te geven.
Kilometerlimiet: Er is een wekelijkse reisafstandlimiet van 1000 mijl. Voor extra mijlen wordt € 0,32 per mijl in rekening gebracht.
Noodprocedures: Als er een motorlampje gaat branden, stop dan onmiddellijk. In geval van een ongeval: ga van de weg af, blijf veilig, vul het ongevalsformulier in dat u in het dashboardkastje vindt, maak foto's en informeer On Tour Campervans via het noodnummer.
Schaderapportage: Elke schade moet onmiddellijk worden gemeld met details over wie, wat, waar en wanneer. Niet-gemelde schade wordt maximaal in rekening gebracht.
Brandstofbeleid: Breng het voertuig terug met hetzelfde brandstofniveau als bij het ophalen. Overtollige brandstof kan niet worden terugbetaald.
Verzekering: Zorg ervoor dat u aan de volgende criteria voldoet voordat u boekt. Het verstrekken van onjuiste informatie zal resulteren in onmiddellijke annulering zonder restitutie. Verzekeringscriteria
Leeftijd 21-24:
Moet minimaal twee jaar in het bezit zijn van een volledige licentie.
21-22-jarigen moeten vrij zijn van veroordelingen.
23-24-jarigen mogen de afgelopen drie jaar één lichte veroordeling (3 punten) krijgen.
Leeftijd 25 en ouder:
Moet minimaal 12 maanden in het bezit zijn van een volledig rijbewijs.
De standaarddekking geldt niet voor huurders/chauffeurs ouder dan 75 jaar.

Deze tekst is automatisch vertaald door Google Translate. Bekijk origineel


Tarieven

  • Aantal vrije km per week 1.600 km
  • Kosten per extra km £ 0,20
  • Schoonmaakkosten £ 0
Last-minute korting
Boekingen binnen 1 week10%
Boekingen binnen 2 weken5%
Langboek korting
Boekingen 1 week of langer3%
Boekingen 2 weken of langer5%
Boekingen 3 weken of langer8%
Boekingen 4 weken of langer10%

Beschikbaarheid

  • Ophalen vanaf: 15:00 uur
  • Retourneren tot: 11:00 uur
  • Minimaal 3 dagen

6 Recensies

Bekijk deze tekst in het Nederlands

We enjoyed using the van for our stay in Scotland! They were always very quick to get back to me when I had questions, and the person we dealt with at the pickup location was friendly and sweet. We were quite comfortable sleeping in the back even though it's on the smaller side. The smaller size makes it a lot nicer for driving around on the super narrow roads, especially out in the highlands/isle of skye. September 2024

Bekijk deze tekst in het Nederlands

I took this campervan for 6 days. I drove around 1120km with it. I’m french, left driving is not easy at the begining but you just need to be focus the first few hours. Masha is easy to drive. All stuff inside are not new but doing a good job. Everything is convenient. It doesn’t use a lot of petrol, it depends how you drive. I advise you to take the linen option to be sure to be confortable and don’t be cold at night. Automatic gear is very smooth. I recommand Masha for your trip around Scotland and use the app Park4night to get good advice where to sleep, take shower or park. Thank you for this experience ! Augustus 2024

Bekijk deze tekst in het Nederlands

Handover person shouted at me because he was late (which they told me about 1hr before and said I could wait in the office which was locked. They didn't add on to my return time or give any refund or even an apology for the delay - so I just lost 2.5hrs of travel time). The van is okay, very basic. Bedding is extra despite being pictured with bedding. The vans are in kph (UK is MPH). Kitchenette gets you a decent meal and a tea whenever you want, and Scotland has water stations at tourist stops to fill up for the sink. Radio doesn't really work (FM only so crackly) and if you have a new phone without a jack it's music from your phone only. They do provide 1 usb to usbc adaptor for charging and a stand for your phone for maps. The bed is tight, I'm 5"2 and fitted in okay but if you're tall it'll be a squeeze. GBoony take the 1k deposit as a payment (they say near the trip date but it's taken 20 days before), but it was returned after about 5 days post trip (luckily I didn't get charged interest on my credit card but because it's not a hold charge it affected my credit score because of a 'significant balance increase'). Juli 2024
Reactie van Jo Ericka it wasnt quite like that was it - its good to be honest ! we did indeed tell you at least an hour before that there was a delay - on the Sunday - of one hour ( hardly the end of the world ) and when staff arrived you were really very rude to them to a point they had to walk away and let you cool down as it was unacceptable behaviour . dont really understand your point regarding bedding - why would we include it for free when we offer a budget van daily rate !!! its suprising as of course it costs money to maintain the linen and we dont charge much for it . the site you book from is actually a private arrangement between someone and you and really you came then suddenly expect offices tp be open as you booked expecting to deal with an individual and why would they be open anyway on a Sunday . we are by appointment and do the best we can but certainly we wouldn't refund for one hour !!!

Bekijk deze tekst in het Nederlands

Ok so just to clarify the situation. We let them know about our arrival time (17:30 meaning reaching the pick-up point at 19:00) 2 months in advance during the booking procedure. On this occasion, nothing seemed to be a problem for them but then on arrival day, they told us that they would have to make a late check-in for us because they were closing. This was not an issue for us because in the end we received our car so we were happy. Now, what they are now accusing us of is that we didn't want to pay the fine for driving in a low emission zone of Edinburgh. This is true: we did not want to. They have never told us that the car was non-low emission so how are we supposed to know if we are allowed to drive there or not. They were very clear in saying that the car goes with unleaded fuel and so on, so why would that detail be left out? We do however understand that it falls under our responsibility because we were the ones driving and, in fact, we did offer to pay 50/50. This was of course refused by them with repeated rude words. In the end, because we are talking about 30£ we ended paying to leave the situation behind us. But honestly we would not recommend them to anyone. Communication during the rent was difficult when questions were asked from our side but then when they needed to clarify things for their benefits, they were very quick on the keyboard... Lastly, we think that the fact that they hurried to be the first in writing the review speaks for itself... Sorry for the long the response. Make it count as a review, too :) Juli 2024
Reactie van Jo a parking ticket is not to our benefit . parking tickets and fines are non negotiable and fall into your responsibility no exceptions. - why should we cover your fines - how cheeky ! no one was rude to you - we are professional; . but you were wasting our time arguing and refusing to pay your own fine. - its absolutely beyond us why customers would expect this . no words. l most clients says sorry and pay straight away - not you so we would not recommend anyone rent to you as your attitude is bizarre . you said you were going to leave a bad review - because of your fine . therefore we of course leave a review also . the system works by reviews displayed at same time and if we hadn't left a review no one would know the truth !!! these customers actually refused to pay their parking fine - speaks for itself . certainly banned from every travelling with us again .

Bekijk deze tekst in het Nederlands

Everything went smoothly. I got there early and waited while the car was being prepped. I was clean and easy to drive. The return was also easy. We had a wonderful experience in this van. Juni 2024

Bekijk deze tekst in het Nederlands

very friendly nice and clean van. no Problems at all. any time again Juni 2024
Reactie van Jo thanks !